Türk bir yazarın tarafından böyle bir ortacag fantastik romanı görmek beni duygulandırdı. Kitapta birçok toplumsal olaya yer veriliyor. Soylu kişilerin alt kesimden üstün olması gibi. Ana karakterimiz o alt kesimden tüm krallığın nasıl kahramanı olduğunu bize anlatiyor kitap. Ustaca yazılmış bölümleri ve evreni tekrardan yazar Ahmet Tokdemir'i takdir etmeme sebep oldu. Helal olsun sana. İkinci kitabı sabırla bekliyorum.