·144 syf.····Okunma: 11 Temmuz 2024 23:40 Tek kelimeyle, MUHTEŞEM
Kitapta sıradışı bir ailenin yaşamı anlatılıyor. Kısa kısa öykülerden oluşuyor. Her bir öykü o kadar sürükleyici ki kitabın başından bir türlü kalkamadım. Yazarın Fahrenheit 451 ve Mars Yıllıkları kitabını da okumuştum, onlar da güzeldi ama bu çok daha sürükleyiciydi. Fantastik seven okuyuculara okumalarını ısrarla tavsiye ederim.