·164 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Temmuz 2024 08:34 Evrenin en temel yasalarından biri; çekim yasası. Çoğumuz bunu bilinçsizce kullanıyoruz lakin bilinçli de olsak bilinçsiz de olsak yasalar herkes için her yerde ve her şekilde aynı. Çekim yasasını bilinçli kullanır ve onunla uyumlu olursak hayatımıza istediklerimizi çekeriz. Nil Gün'ün okuduğum ilk kitabı değil ve son da olmayacak gibi duruyor. Yazar kitapta; çekim yasası haricindeki bazı evrensel yasalardan da bahsediyor. Kuralları bilirsek oyunu bilinçlice, kuralına göre oynar ve hayattan da zevk alırız.
Düşünce ya da düşünmenin gücünden de bahsediyor yazar aynı zamanda. Çekim yasası gereği yapılması ve yapılmaması gerekenleri sıralıyor ve evrenin sadece "evet" demeyi bildiğini anlatıyor. İnancın gücü, bilinçlenme, sevgi gibi pek çok şeyden daha kapsamlı bir şekilde bahsediyor.
Altı bolca çizilecek, okunması gereken bir kitap kesinlikle...
Keyifli Okumalar!