Travma kitabım olarak kalacak.
Oğuzun ölümü gereksizdi sonu böylede ola bilirdi.
Mesela:"Oğuz hayatının şansı 5 dakika bekledi ve yardım geldi.Oğuz ve Bestegül artık her şeyi her bir travmanı geride bırakırlar aradan 2 yıl geçer.Bestegül ve Oğuz evlenirler.Ve onların aşkı sonsuza kadar devam eder çünki onlar belkide bu Dünyanın en zorlu bir aşamsının sınavını geride bırakırlar.Bir-birlerini çok severler sımsıkı sarılırlar hayata.Ve son"
Yani Emine Tavuz böylede yaza bilirdi gece 4 de bitirdim kitabı 1 hafta etkisinden çıkamıyordum.
Ama kitap iyiydi tavsiye ederim
Yazara teşekkürler