·328 syf.····Okunma: 14 Temmuz 2024 20:35 Kitap içinde "sık sık başını yana eğdi ve...", "elini saçına geçirdi ve...", "kaşını çattı ve" gibi sözlerin tekrarıyla dolu ilerlediği için kitaptan çok koptum. Aslında olay çok tatlı düşünülmesine rağmen olaylar çok az detaylı ilerlemiş. Başka Dilde Aşk kitabını okumuştum sevmiştim. Onda olay örgüsü vs düzgündü.
_Spoiler_
Kitabın sonu yine diğer kitabı gibi ilerledi. Her şey düzgünken mantıksız bir şekilde Ellie karakterinin gitmesi çok soğuttu beni. Yazarın diğer kitaba benzer olmasından da dolayı bu tarz detay yerine yenilik getirmesini beklerdim. Zaman ve para kaybı gibi hissettirdi...