·88 syf.····Okunma: 15 Temmuz 2024 11:04 Görüşlerim şöyle :
Kitabın adını merak edip almıştım , iyi ki de almışım.
Kitabın incelediği tek bir konu olması sığ olmasına sebebiyet vermiş . Karakterlerin kişiliğine dair bilgiler elbette mevcut ama bunlar kadının adaya gidip gelmelerinden dolayı bahsedildiği yerler nokta kadar kalmış. Bu da kitabın aynı döngüde ve biraz da sıkıcı olmasını sağlamış bana göre. Farklı düşünenler elbette vardır.
Konusu ise :
Ana karakter olan kadın( Ana Magdalena Bach )eşi ve 2 çocuğu var.
Kadının hayatının annesinin mezarının bulunduğu adaya
gidip gelmeleri sırasında oluşan yaşam kesitlerini anlatıyor.
Kitap bundan ibaret
.
(spoiler)
Kitabın sonuna doğru da annesinin mezarının o kadar uzak bir adayan neden gömüldüğünü anlayacaksınız…