·160 syf.····Okunma: 15 Temmuz 2024 21:09 Okuduğum en sıkıcı ve en yorucu kitaplarından biri olduğunu söyleyebilirim. Ölümü mizahi bir dille anlatmaya çalışmış. Kitapta her bir karakter için çok yapmacık olduğunu düşündüğüm lakaplar takması bana çok göre gereksiz olmuş. Belki güzel ve ilgi çekici olduğunu düşünmüş olabilir ama çok itici olmuş ne yazık ki.