5/10
·160 syf.··
2024 35. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 15 Temmuz 2024 21:09
Okuduğum en sıkıcı ve en yorucu kitaplarından biri olduğunu söyleyebilirim. Ölümü mizahi bir dille anlatmaya çalışmış. Kitapta her bir karakter için çok yapmacık olduğunu düşündüğüm lakaplar takması bana çok göre gereksiz olmuş. Belki güzel ve ilgi çekici olduğunu düşünmüş olabilir ama çok itici olmuş ne yazık ki.
Ölü ReşatAslı Tohumcu · Doğan Kitap · 2014119 okunma
·
59 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.