Aaah ah
10/10
·424 syf.··
Beğendi
·
2024 18. kitabı
O kadar güzeldi ki.. İlk kitabını çok sevmiştim, ama bu kitabı daha çok sevdim sanırım. Elspeth ve Çoban Kral'ın son anlarında gözlerimden yaşlar pıt pıt... Sonunun güzel bitmesi, yazarın güzel bir evreni ve işleyişi iki kitapla bitirmesi hoşuma gitti. Bir sonraki kitabini merakla bekliyorum.
İki Çarpık TaçRachel Gillig · Olimpos Yayınları · 20241,316 okunma
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.