Mükemmel bir kitap. Freud ile tanışma için oldukça uygun, tavsiye edebileceğim bir eser. Her sayfasını çizerek okudum. Savaşın o karanlık günlerini Freud'un bakış açısından okumak çok güzel bir deneyimdi. Çok zeki bir kişilik. İnsan ruhunun karanlık dehlizlerine adeta zekası ile ışık tutuyor. Ölüm kavramını da çok reel bir şekilde ele almış. Mutlaka okunması gerek. Çok etkileyiciydi.