Puan vermedi·53 syf.····Okunma: 17 Temmuz 2024 00:03 OLSAM || FERHAT İZCİHAN
Merhabalar
Bugün günlerden şiir.
Rehabilitasyon merkezinde kutsal bir görevi icra eden öğretmen kimliğine bir de yazarlık eklemiş şiirleriyle süslemiş yazarımızla tanışın.
Şiirleri ne kadar sevdiğimi bilen bilir. Çünkü; onlar bana göre duyguları en iyi anlatan edebiyatın can damarlarıdır. Daha özel ve daha güzel gelir bana her zaman.
Yazarımız da şiirlerinde bazen bir aşığın sevdasını ve özlemini, bazen hüznün ağırlığını, bazen memleketin her karışını, en çok da çocuklara yapılan haksızlıklara dem vurmuş. Bütün şiirleri okurken o samimiyeti ve yaşanmışlığı hissedeceğiniz bir kitap. Şiir sevenlere tavsiyemdir. Keyifli okumalar efendim.
…
Anlar biriktirdim defterimde
İçi boş, sana emanet, sana ait
Her bir sayfası sana özlem, sana divane, sana amade
…
♡ ♡ ♡
…
Yakasız kolsuz bir hırkaya benziyor ömrümüz,
Ördükçe sökülüyor.
…
♡ ♡ ♡
Gelme bu dünyaya çocuk!
Burada; haydutlar, caniler, kötüler çok.
Gelme dedim bu dünyaya çocuk!
Buradakilerin vicdanları insanlığa yok.
…
♡ ♡ ♡