·192 syf.····Okunma: 17 Temmuz 2024 15:19 Hasta bir adamın hastanede kalırken bir dostuna yazdığı mektuplardan oluşturulmuş bir kitap, fazla sıradan olsa bile bu sıradanlık o kadar da can sıkıcı değil. Akıcı bir kitap ama okunması gerekli mi farklı bir yorumlama yapılabilir mi pek sanmıyorum, Dazaiden beklenmeyecek bir şekilde pozitifti bence…