Yabani Topraklar ~ Stacey Marie Brown
.
Birkaç arkadaşım aşırı sevip devamının çok daha fena olacağını söylediği için aşırı yükselmiştim. Sınavı atlatır atlatmaz okudum ve aman allahım
İki dünyayı ayıran bariyerin Fey Savaşları’nda yıkılmasından yirmi yıl sonra, Budapeşte uçurumun kenarında dengede durmaktadır. Seçkin Feylerle insanlar yoğun bir savaş içindeydi.
Brexley, ayrıcalıklar içinde büyümüştü ama ailesini kaybetmişti. Generalin himayesinde büyümüştü. Generalin oğluyla aralarında bir bağ vardı. Güç gösterileriyle dolu, duvarlarla çevrili bir şehirde yaşamış ve orada aşık olmuştu. Tek bir gecede hayatı değişti. Önce aşık olduğu adamla değil bazı politik işler yüzünden evlenmek zorunda kaldığını öğrendi sonra doğunun en korkulan hapishanesinde gözünü açtı.
Girdiklerinde bir daha çıkamayacakları Halalház, Dehşet Evi...
Fey ve insan suçlularla bir arada yaşamayı öğrenmek zorunda olan Brexley, Dehşet Evi’nde insanlarla Feyler arasında bir efsaneyle, aurasını kimsenin göremediği bir efsane olan Warwick Farkas ile tanışıyor.Onları birbirine çeken olaylar, bir yandan Farkas’ın namı ve aralarındaki o yüksek dozdaki elektrik neler getirecek neler
İblisler, insanlar, farklı türler ve insanların küçük balık olarak adlandırıldığı bir kurtlar sofrası resmen. Ölüme hazırlayan eğitimler ve oyunların ortasında kurulan bazı ilişkiler dinamikleri oldukça değiştirecek gibiydi ve tahmin ettiğim gibi de oldu
Brexley o hapishanede kimliğini gizlemeye çalışırken bir yandan hayatta kalmaya diğer yandan güçlenmeye çalışıyordu. Kimliğinin açığa çıkması, ölüme gönderen oyunlar, ihanetler ve şok edici bir dünyaKitabın ilk 100 sayfasının ardından kitap bambaşka bir yere taşınıyor. Özellikle son sayfada resmen elime bir bomba bırakıldı. Şok oldum ama ikinci kitabın dehşet iyi olacağının da mesajını aldım Aşırı iyiydi. Soluksuz okunan ve bitince ama olamaaaaz diyerek noktalanan bir kitaptı. İkinci kitabı istek değil ihtiyaç listesine girdi bile
“Bu nasıl mümkün olabilir?
“Az en sotet démonom,” diye o kadar alçak sesle mırıldandı ki, “benim karanlık iblisim” dediğini gaipten duyduğuma oldukça emindim.