Puan vermedi·485 syf.····Okunma: 19 Temmuz 2024 17:07 Kitapta Anna Karenina'dan daha cok Levin'e odaklanılmış. Açıkçası Levin'den bu kadar bahsedilmesine rağmen dünyasına giremediğim tek karakter oldu diyebilirim. Anna Karenina geri planda olsa da iç dünyası beni oldukça etkiledi. İntihar etmeden önceki o duygu durumu, delirmişliği, iç dünyasının karmaşıklığı beni sarstı desem yeridir. Bu kısımları soluksuz okudum. İntiharından sonra Anna'dan pek bahsedilmemesi, geçiştirilmiş olması tuhaf geldi. Burda benim anlayamadığım bir nokta mı var acaba diye düşünüyorum. Ek olarak Vronski'nin, Anna'nın intihari sonrası iç dünyasında olanları da daha detaylı görmek isterdim.
Ara ara okuma hızımı kaybettiren bölümler olsa da okumuş olduğum için mutluyum.