Benim için fazlasıyla tahmin edilebilir bir kitaptı. Erkek ana karakteri de nedense tam oturtamadım. Biraz tutarsız bir karakterdi. Sonunda ise yine beklediğimi alamadım. Yazarın dili akıcıydı fakat ortalarda baya bir sıkıldım hatta bitirmek için kendimi zorlamak durumunda kaldım… O yüzden benim için idare eder bir kitaptı.