kitabı "piyanist" filmindeki bir sahnede geçtiği için okumaya başladım ve gün içinde bitirdim. akıcı bir kitaptı, sıkıcı değildi.
"bize iğne batırsan kanamaz mıyız? bizi gıdıklarsan gülmez miyiz? bizi zehirlersen ölmez miyiz? bize yanlış yaparsan intikam almayalım mı?"