Merhaba, yazarın kitabını ilk defa okuyorum. Anlatım tarzı ve dilinin çok beğendim. Akıcı bir romandı. Konusu ise Rüya ve Savaş'ın çocukluktan başlayan aşklarının yaralı bir şekilde kalması ve yıllar sonra aynı ortama girmek zorunda kalmaları ile başlıyor. Sonrası ise kendiliğinden gelişiyor. Birbirinden uzak durmaya çalışan ama başaramayan çiftimizin aşklarını anlatan kitabı ben beğenerek okudum. Sizlere de tavsiye ederim.
Temmuz ayı @okumayaasikkadinlarr Favori Renk kitabım da bu kitap.