Eee birazda gülelim
ÇOOKK GÜLDÜMM😁😁😁 Nerede Bu Millet 🤔🤔🤔 Misafirin yanında dayak yemeyeceğini bildiği için, sınırları zorlayan çocuktaki cesaret kimsede yok.😃 Kavgaların en çok "ne bakıyon len" diye çıktığı bir ülkede, otobüslere karşılıklı koltuk yapmak çok mantıklı gerçekten. 😃 Dişini fırçalayan erkeği bulmuş da, macunu ortadan sıkmayanını istiyor. Bak bak lükse bak.😃 Arabada kemer takmak zorunluyken, otobüslerde milletin ayakta gidebilmesini bana bir anlatın.😃 Türklere özgü ikna şekli, ölümü gör.😃 Bazen başımı alıp gidesim geliyor ama; Müge Anlı'dan korkuyorum, beni de bulur diye.😃 Asansör çağırma tuşuna defalarca basarak, daha hızlı geleceğini zanneden tek milletiz. 😃 Annem beni ders çalışırken gördü, gözleri yaşardı, bıraktım ders falan çalışmıyorum. Ondan değerli mi, kıyamam ben ona.😃 Elini öptürmek istemeyipte, elini iyice aşağı indirip, beni yerlerde süründüren orta yaşlı akraba, seni pıçaklarım.😃 Kulağımda kulaklık var, dürtüp müzik mi dinliyorsun? diyor. Yok kuleden iniş izni istiyorum. Pilotum ben😃 Pizzayı yuvarlak yapıp, üçgen kesip, kare kutuya koyanla, evleri kare ve dikdörtgen yapıp, adını daire koyan kişi aynı kişi olmalı.😃 Anneme, anne ben evlatlık mıyım? dedim. Öyle bişey olsa seni mi seçerdik, dedi. Haklı kadın.😃 "Gözleri aşka gülen taze sögüt dalısın" diyor şarkıda. Bu hayatımda duyduğum en kibar, en naif ODUNSUN deme şekli😃 Her ne yapıyorsun diye sorduğumda, napiim sen napıyorsun diyen bir arkadaşım var. Yıllardır ne yaptığını bilmiyorum😃 27653941 keredir diyorum size, şu sayıları okumuş gibi yapıp geçmeyin diye😃 Sadece Türklere özel bir ağırlık birimi 'gavur ölüsü gibi' 😃 Fırıncı bana sıcak ekmek veriyorum dedi. Abi nasıl olsa eve gidince annem bayatları yedirecek dedim. Sarıldık, ağlaştık😃 Bizler; arkası gelmez dertlerimin şarkısını söylerken, göbek atan bir toplumuz. Kimse bana normal olduğumuzu söylemesin. Yemem😃 İnsanımız gariptir. Camı siler, ayna gibi oldu der, aynayı siler, cam gibi oldu der.😃 En iyi tedavi şekillerimizden biri, git bir elini, yüzünü yıka.😃 Pazarda çocuğunu kaybedince feryat figan ağlayan, bulunca da öldüresiye döven anne Türk annesidir.😃 GÜLMEK SANA Yakışıyor dostum 😉😁
Alıntı
··3 alıntı·
1 +1'leme
·
3.887 Gösterim
15 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok güzel bayıldım 😅👌 "Yirmiyedimilyon altıyüzelliüçbindokuzyüzkırkbir" 😅 çok 👍iyi... Okumadan geçip okuyanlar buraya 😅
Yolcu
Gönderi Sahibi
Çok iyi tespit etmiş
😅😅😅😅
Acıklı sözleri olan türküleri oyun havası olarak kullanmamız ayrı bir ironi 😅
Yolcu
Gönderi Sahibi
Nur galiba
"Anne ben evlatlık mıyım? dedim.Öyle bişey olsa seni mi seçerdik, dedi." Çok hoş yaa✨️✨️✨️✨️
Ayy çok iyi yaa i 😂😂 heleki fırıncı ahh anacum 😂😂🤭