Çizerin çizgisi gerçekten çok kuvvetli. Anlatmak istediğini kendi tarzınca akıcı bir şekilde çizerek ortaya koyuyor. Ancak işlediği yeni doğmuş bebek ve evin kedisi çatışması çok kısır, yeterli malzeme olmadığı için tekrara düşüyor. Konuyu işleme usulünde de anlamsız bir aşırılık var ve bu çizgi roman albümünü okunmayacak kadar rahatsız edici bir düzeye varıyor. Olayın karikatürüze edilmesinin örtemeyeceği düzeyde bir kötülük var kitapta.