Cy
@Ahmnnmgstr
Takip Et
Bilim insanları diyor ki insanın en zeki olduğu zaman 24 yaşıymış. 24'ten sonra alçalma başlıyorMuș...
14 beğeni
·
1 Gösterim
5 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Sıçrayan Midilli
"M" neden büyük? Subliminal mi?
3
Önceki 2 yanıtı göster
Cy
Gönderi Sahibi
Allah sizi .d
1
2 yanıtı göster
Gizle
Meryem SEVGİ
24 ' ten sonra zekisiz mi olacaz ;)
Cy
Gönderi Sahibi
Beynin verimliliğinin en yüksek olduğu yaş 24 imiş, sonrasında azalıyormuș verimlilik
Gizle
Gökhan
Bence 27, tecrübeyle sabit ;)