Kitabın ilk 100 sayfasından o kadar bir şey anlamadım ki, sorun bende mi diye düşünmeye başladım. Yazar, resmen kendi düşüncelerini empoze etmek için kitap yazmış ama bunu keşke Romantik Komedi adlı bir kitapta yapmasaymış. Zira kitabın komediyle yakından uzaktan alakası yoktu. Romantiklikle de olduğuna inanmıyorum, erkek ana karakterden çok kadının iş arkadaşlarını okuyoruz çünkü. Skeçler ve kadının iş hayatı, sürekli bir şeyler ispatlamak istercesine konuşması, erkek karakterle her konuşmasının uzun paragraflardan oluşması ama aslında çok manasız olması... Düşündükçe sinir basıyor gerçekten. Bir 100 sayfa atlayıp ne olduğuna bakmak istediğimde iki yıl aradan sonra ilk kez karşı karşıya geldiklerini gördüm ve devam etmeme kararı aldım. Vaktimi böyle bir şey için harcadığım için hem sinirli hem de üzgünüm. Kitabın ismi ve kapağının verdiği beklentiden sonra büyük bir hayal kırıklığı yaşıyorum.