·286 syf.····Okunma: 22 Temmuz 2024 23:49 Kitabı tatilde okudum ve çok beğendim. Psikolojik gerilimi çok iyi yazmış yazar. Okurken gerçekten geriliyorsunuz. Başları durgun olsa da 150'den sonrası çok iyiydi. Ters köşeler de vardı. Heyecanlı bitti.
"İki kişinin sır saklamasının tek yolu birinin ölü olmasıdır"