'After Life' dizisini izliyorum Tony ölen karısı için ne acı çekti be. İçimde hissediyorum acısını. Müthiş oyunculuk. Ben en son Suç ve Ceza okurken Raskolnikov'un acısını böyle hissetmiştim. O geldi aklıma.
1000Kitap
··
69 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.