Çiğdem
@Asteriaas
Takip Et
'After Life' dizisini izliyorum Tony ölen karısı için ne acı çekti be. İçimde hissediyorum acısını. Müthiş oyunculuk. Ben en son Suç ve Ceza okurken Raskolnikov'un acısını böyle hissetmiştim. O geldi aklıma.
1000Kitap
11 beğeni
·
1 paylaşım
·
69 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap