Seri o kadar çok övüldü ki merak içerisinde alıp okudum ama gerçekten tam bir hayal kırıklığı oldu.
Kitap o kadar çok fazla klişesi ki hiç merak etmeden ve birazda sıkılarak okudum.Kitap o kadar bana göre değildi ki Alex' in ava'ya karşı sürekli fahişem sürdüğüm demesi ve diğer davranışları beni o kadar çok gerdi ki kitaptan uzaklaştım.
Sadece beğendim kısım sonlara doğru olmasıydı diğer kitaplarını da merak ediyorum umarım diğerleri güzeldir.