Seri olarak şu an En çok beğendiğim kitap çarpık nefret kitabı Oldu.
Düşmandan aşka şeklinde ilerliyor bu tarz kitapları daha çok seviyorum gerçek anlamda birbirlerinin nefret eden bir çift
birbirine bağlantı olan bir iş yerinde çalıştıkları için Ateşkes imzalıyorlar zaten bu Ateşkes üzerine olaylar başlıyor çok fazla yetişkin sahneleri vardı bazı yerlerinde biraz mide bulandırıcı olmaya başladı genellikle Aşk kitaplarında çok fazla Yetişkin içerik olması kitabı biraz bozuyor yetişkin sahneleri normal sahnelerin gölgesinde kaldığını düşünüyorum daha az yetişkin sahneler olsa bence kitap daha güzel olabilirdi diye düşünüyorum ama yine de diğer iki kitaba göre bu kitap biraz daha iyiydi.