·308 syf.····Okunma: 23 Temmuz 2024 23:45 #okudumbitti
Monolog şeklinde ilerleyerek üç farklı sesin gözünden dünyaya bakışları ve hayatı sorgulayacağımız yer yer şaşırıp bu da olmaz dediğimiz bir kitaptı.
Okuyan arkadaşlar ile birlikte de bolca dedikodusunu yaptığımız ama "aşk" temasından çıkıp hayatın derinliklerine dalan, yer yer kuşatmaların olduğu savaşı anlatan bir eser olarak da sonlanırken ordan oraya savuruyor sizi.
Anlatıcıların ruhsal analizleri o kadar iyiydi ki, bana çok geçti. Sanki karşımda tiyatro oyununu oynadılar ben izledim. Çok gerçekçi bir anlatımdı.
Kesinlikle tavsiye ederim.