Bilim insanları diyor ki insanın en zeki olduğu zaman 24 yaşıymış. 24'ten sonra alçalma başlıyorMuș...
·
1 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bence 27, tecrübeyle sabit ;)
"M" neden büyük? Subliminal mi?
Cy
Gönderi Sahibi
Allah sizi .d
24 ' ten sonra zekisiz mi olacaz ;)
Cy
Gönderi Sahibi
Beynin verimliliğinin en yüksek olduğu yaş 24 imiş, sonrasında azalıyormuș verimlilik