Hümeyra yazmışsa abartısız okuyup sevmediğim kitabı yok. Bu kitabı da çok seviyorum ama en sevdiğim değil maalesef:) Öncelikle söyleyeyim kurgu kalın bir şekilde tek kitapta toplanmış. Çokta güzel olmuş.
Gelelim karakterlere... Ahu güzel mi güzel bir kızımız Ahu. Hatta güzelliğiyle Demir'in aklını başından alıyor kendisi. Aralarındaki çekime bayılıyorum. Ayrıca finalde bile her şeyi zorlaştıran bir karakter kafayı yedim. Demir de... ah Demir ah yaktın bizi. Çok açık sözlü ve tatlı dilli yılanı deliğinden çıkaran bir karakter. Ne söylese suçlu olsa bile görmezden gelirdim kddkkd Ve malum olay wattyde okuduğumda rahatsız olup basılı okuyunca beni rahatsız etmedi. Yine yapmış yapacağını çocuğumuz öyle diyelim. Kızımıza sırılsıklam aşık ama mahallecek çapkın biri olarak biliniyor canım çocuğum Ahu'ya olan destekleri de daha çok aşık olmamıza sebep oluyor.Seviyorum çok bence sizde seveceksiniz. Ve gerek olmayan olaylar dışında yavaş yanıyor kitap ama bende hiç sıkmıyor karakterler güzel yazılmış çünkü.