·296 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Temmuz 2024 03:48 öncelikle, sevgili mika’nın o çaylarına hepimizin ihtiyacı var demek istiyorum. sonrasında da bu kitabı gerçekten çok sevdiğimi belirteyim.
sevmediğim kısımlar oldu. lilian karakterinin fazla üstüne gidildiğini ve anısına saygısızlık edildiğini düşündüm…. daha güzel anılmalıydı, biraz vefasızlık sezdim ama genel kurguya baktığımda öyle bir aktı ki kitap, 9 puanı vermeden duramadım.
inanılmaz akıcı, tatlı, sıcacık bir kitaptı.
bir de “gök mavisi denizdeki ev” kitabını severek okuduysanız bu kitabı da seveceğinizi düşünüyorum, bu kitabı sevdiyseniz de gök mavisi denizdeki ev’e bir şans vermenizi öneririm.