Puan vermedi·680 syf.····Okunma: 27 Temmuz 2024 16:25 "Ne aşk ama."
"Sevdikçe asla sona ermeyeceğine seni inandıran bir aşk."
#kitapyorumu
Selam
Maça Kızı 8 serüvenimiz tüm heyecanı, güzelliği, ters köşeleri ve kalbimizi sızlatarak üçüncü kitabıyla devam ediyor. Üçüncü kitabın başları tam bir sevgi yumağı oluyor benim için. Yaşanan bazı olayları aşırı sevdim. Özellikle Nazli'nin Bora'ya sevgisi ve kararlılığı çok tatlı değil de neydi. Vazgeçmeden Bora ile mutluluğa erdiğini de görüyoruz Nazli'nın..
Hatta bir yerinde ki ( okuyanlar bilir nerde olduklarini) güzel ve aşırı sevilesi bir diyaloğ da geçiyor Bora'dan...
"Kızınız" diyor Bora. "Çok nazlı...." Kaşlarımı cattım. "Bir de ağlayınca çok çirkin oluyor." Bakışları bana çevrildi. "Kaşlarını çatinca da."
"Çok ayıp." dedim, tatlı bir sitemle.
Bora gülümserken, "Ama gülümsemesi....."dedi. Derin bir iç çekti.
"Kimsenin değer biçemeyeceği, izlemeye doyulamayan bir tablo gibi...."
Öyle güzeldi ki.....Ama her şey böyle gider mi tabi kii hayır. Okurken hep bir şeyler olucak diye elim kalbimde okudum. Tahmin ettim ama hiç bir şey bizi son sayfalara alıştıramazdı. Son sayfalardaki aksiyon, Nazli'nin o hali, yaşananlar ters köşeler ile kalbimin çarpma hızına yetişemedim desem yeridir. Kitaba başladığınız anla bitirdiğiniz anın birbirini tutmaması ve olayların bambaşka noktaya gelmesi. Bundan sonrası için nasıl olucak hiçbir tahminim yok ama çok daha farklı yerlere geleceğine eminim kitabin. Ama ben dayanacağım ve spoi almayacağım tabi kiii. Çünkü ne kadar çatlasam da tüm olayları kendim okumayı ve şaşırmayı seviyorum arkadaşlar.. Her şey tepetaklak olmuşken bakalım dördüncü kitabı nasıl bekleyeceğiz ama şöyle bir alıntı da birakmadan geçemeyeceğim ki siz anlayın..
"Kabus mu gördün." dedi
"Hayır," dedim. Buna kabus demek haksızlık olurdu.
" Çok güzel bir rüyadan uyandım."
Dilara Pamuk'un kalemini seviyorum. Anlatımı sanki film izliyorsunuz hissi veriyor size. Şimdi hepbirlikte gozlerimiz hüzünlü sıradaki kitabı bekliyoruz... tabiki tavsiyemdir...