·392 syf.····Okunma: 30 Temmuz 2024 01:47 İlk kitaba kıyasla biraz daha severek okudum. Vhalla'nın geliştiğini ve Tripkolik modlardan çıktığını görmek okuma kalitesini ikiye katladı. Umarım kitabın sonunda yaşanan seyler sadece devam ettirelim diye yazilan seyler olmus olsun. Boyle bi olumu kabul edemem Aldrik olemez.. zaten larelim gitti ( onun da bi şekilde ölmediğini düşünüyorum nedense) savas savas dediler de kitabin son 50 sayfası savasla ic iceydi.. üçüncü kitaptan cok daha umutluyum.