Uzun zaman sonra kalbime fazlasıyla dokununan bir kitap okudum. Savaşın ezici gücü vahşiliği altında ezilen insanların hikayesi aslında Doğu'nun Limanları kısacası Coğrafya kaderdir tam yerinde bir betimleme. Buradan sonrası spoiler içerir; şu aralar malum İsrail'in büyük katliamını sadece izleyebilirken bir Müslüman ve Yahudinin aşkını bunun yanında o büyük savaşları göz önüne seriyor eser. Anlıyorsunuz bir ayrılık var bir çöküş var ama ben bunuda beklemiyordum bu nasıl hasret bu nasıl acı diyorsunuz her açıdan bakıyor her açıdan üzülüyorsunuz. Kilometrelere sığıyor kavuşmak 4-5 saat bir yolculukken yıllar gidiyor araya. Okuyun Okutun. Sevgilerle