《《 SPOİLER İÇEREBİLİR 》》
Bu kitap okuduğum en güzel kitaplardan biri ~
Bu kitap Şermin Yaşar'la tanışma kitabım oldu . Ve üslubuna hayran kaldım . En sevdiğim yazar oldu sanırım:))) Yazarımız sade ve akıcı anlatımıyla insanı mest ediyor . Veeee kitabın konusuna geçelim ;
K'leri söyleyemeyi beceremeyen, ismi Asım yada Kasım olan bir adam ... Kabartma tozu üretmek isterken abartma tozu üretmesi... Bu tozu kullanan herkesin abartma krizine yakalanması.. Ve sadece glutene alerjisi olan bir çocuğun normal kalması... verdiği mücadele..
Off be offf ne kadar güzeldi.. mutlaka okuyun *eşi benzeri olmayan bir kitap* şiddetle tavsiye ederim:)