Yıllardır kitaplığımda olmasına karşın okuyup bitireyim dediğim bir kitaptı. Fakat okumaya başlayınca anlatımı ve dili hoşuma gitti. Benim için olumsuz yanlarından biri türü gereği de olsa çok ütopik geldi. Karakterler 15 yaşındaki çocuklar için fazla cesaretli bence. Okurken sanki 20-25 yaş aralığında bireylermiş gibi hissediyordum. Bunun dışında okunabilecek keyifli bir roman. Özellikle bu türü seviyorsanız bu yaratılan dünya hoşunuza gidecektir. İlk kitapta bilerek açık alan ve soru işaretleri bırakılmıştı. 2. kitabı okurken bu soru işaretlerinin giderileceğini umuyorum.