Bir kez daha kalemine hayran kaldım! Sevgili @drgbudayicioglu
Bu kitabı okuduktan sonra bir çok yerde duraklayıp nefes almak istiyor insan... Boşluk gibi...Ya da acının en derinini hissettikten sonra gelen duygusuzluk gibi... Ne oluyor ya deyip, bir sayfa daha bir sayfa daha diye kitap bitiyor.
Ali ve Ayşa'nın yürek burkan hikayesinde ben olsaydım ne yapardım diye düşünmeden edemedim.
Psikolojik kitapları galiba sizinle daha da çok sevmeye başladım.
Kitap bittiğinde o son sayfayı okuduğumda ben ne okudum yaa, insanlar neler yaşamış deyip kitabın kapağını derin düşünceler ve duygularla kapattım.
Göğsüme bastırıp derin derin nefesler alarak vedalaştım
#kırmızıpelerin #gülserenbudayıcıoğlu #psikoloji #psikolojikroman #okudumbitti #books #bookstagram #bookstagrammer #bookblogger