·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Temmuz 2024 14:46 Kitabı okumaya başlamadan önce kitap hakkında hiçbir fikrim yoktu. Kitabı okuyan birkaç kişinin kitabın sonunda ters köşe olduğunu söylediğini gördüm.
Kitabı çok beğendiğim. Dili sade ve anlatımı akıcı. Merak unsuru kitabın sonuna kadar kendisini belli ediyor. Kitaptaki karakterlerin çoğu şüpheli durumda ve kitabın 330'uncu sayfasına kadar gerçek katilin kim olduğu tam olarak anlaşılmıyor. Kitabı okurken 3 kişiden şüphelenmiştim ve katil de şüphelendiğim insanlar arasından çıktı.
Son olarak kitabı kesinlikle 18 yaşından büyüklerin okumasını öneririm.