·304 syf.····Okunma: 31 Temmuz 2024 21:00 Bu kitabı bir dinlenme kitabı olarak adlandırıyorum. Çünkü hikayeleri öyle güzel öyle akıcı ki sayfaları çevirme hızınıza yetişemeyeceksiniz. Bazı hikayeler daha önce bildiklerim olmasına rağmen onları tekrar okumak da güzeldi. Ders verici olmasının yanında farklı bilim insanlarına ve yazanlara ait anlamlı, güzel sözlerin bulundurulması ayrı keyif katmış kitaba. Okuyacak olanlara şimdiden keyifli okumalar dilerim.
Bir alıntı ile bu yorum tarzındaki incelememi bitiriyorum :)
"Sevmeye layık olamayanı hatırlayarak değerli etme. Dönmek mi istiyor. Bir şans daha verme. Unutma; sevgi yürekli olana yakışır."
ŞEMS-İ TEBRİZİ