·400 syf.····Okunma: 31 Temmuz 2024 14:32 hayatım boyunca okuduğum en kötü kitapları sıralasam ilk sıralarda yerini alırdı sanırım. kitaba dark romance olduğunu ve bir çok problematik olay ve sahne barındırdığının bilincinde olarak başladım. çok fazla rahatsız edici sahne vardı ve bunlar tek tükte değildi. kitap boyunca sürekli tekrarlandılar ve bu bi süre sonra baygınlık hissi verdi. kurgunun asla bir temeli yoktu, karakterlerin içi bomboştu. kitap gereksiz uzundu, bir çok sahne sadece yazılmak için yazılmıştı. bu kitap bile yeterince uzunken 2. kitaba gerek var mıydı bilemiyorum. bitirmek için kendimi gerçekten çok fazla zorladım. asla önermiyorum, tamamen zaman kaybıydı. yoklukta bile okunmaz.