·384 syf.····Okunma: 28 Mayıs 2024 12:14 uzun süredir rsda olan beni rsden çıkarıp kendini bir günde okutturan bir kitap oldu. çok akıcıydı ve yazım dili baya sarıyordu. ilk başlarda olan telefon sahnesi çok rahatsız ediciydi farkındayım ama zaten kitabın başında Aiden’ın iyi bir karakter olmadığına dair uyarılar var. o sahne dışında gerçekten güzel bir kitaptı. karakterler ve olaylar güzel işlenmişti. havada biraz gizem de olması daha hoş olmasını sağlamış. ikinci kitabını merakla bekliyorum çünkü sonu bomba bitti.