Açıkçası bu kitap hakkında ne dersem diyeyim spoiler olacağı için yüzeysel olarak yorum yapmam gerekiyor.
Öncelikle kitaba bayıldım. İlk başlarda manaton ilerlemesine rağmen sayfalar ilerledikçe olaylar ilginçleşip dikkat çekmeye başlıyor.Kısaca konusu ise hizmetçi olarak gitti yerde yaşanan garip olayları anlamaya çalışan Millie'nin başına gelenler. Kitabın son sayfaları ise su gibi akıp gitti ve hiç tahmin edemeyeceğim bir şekilde bitti.