9/10
·263 syf.··
2024 20. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 03 Ağustos 2024 12:20
Akmar'daki favori kitapçımda gözüm takılınca aldım ve iyi ki de öyle yapmışım. Hiç sıkılmadan okudum ve yazım tarzı çok hoşuma gitti(ilk kez Nazlı Eray okuyorum)kitapta bi Beyoğlu'nda bi Ankara'da oluyorsunuz,bi gerçek zamanda bi geçmişte... bence olay örgüsü çok güzel işlenmiş karmakarışık değil ama basit de değil:)sanırım yeni Nazlı Eray kitapları beni bekliyor.
Beyoğlu'nda GezersinNazlı Eray · Can Yayınları · 2005108 okunma
·
38 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.