Büyüdüğünde bazen görünen şeylerin yanıltıcı olabileceğini anlayacaksın”
Kitabın adından dolayı korku konulu olduğunu düşünülebilir ama Psikolojik Gerilim. Şeytanın Evi için tek eleştirim diyerek konuya geçeyim.
( Ayrıntı vermeden) Anne ve Kızının başrolde olduğu dinamiklerin sürekli değiştiği son kısımda artık yeterr diye bağırmak isteyeceğiniz bir kitap .Empati yaparken yoruluyorsunuz çünkü bir anneye hak veriyorsunuz bir kızına, dram öğesi hat safhada tabi sonunda herşeyi anlayınca ki zaten geçmiş ve şimdiki zaman şeklinde anlatılıyor ,işte o son sayfalar insanı yoruluyor ve kitabı kapatıp etkisinden çıkmak istiyorsunuz.