Ruhumun yaşlandığına dair işaretler
📌Instagramın bir süredir kapalı olduğunu dün kardeşlerimden öğrendim. 📌Burası dışında hiçbir sosyal medya hesabı kullanmıyorum. 📌Özel hayatımda yediğimi içtiğimi, gezdiğimi tozduğumu yani ne yaptığımı kimse bilmez. Paylaşmak istedim diyelim paylaşmaya da utanırım, üşenirim. 📌Bana komik videolar atıp gülmek isteyenler genelde şikayetçi. Çünkü telefona da pek bakmıyorum. Yakında akıllı telefonu bırakıp tuşlu telefona geçmeyi düşünüyorum :) 📌Son zamanlardaki yurt dışı seyahatlerimde falan hep WhatsApp durumunu kullandığımı fark ettim. 📌Artık pazarlık yapmaya başladım, utanmıyorum! :) 📌Talebe, mukayese, mefhum, latife gibi eski kelimeleri çok sık kullanmaya başladım. Birkaç şey daha fark ettim ama insan söylemeye utanıyor :D Yaş 30 ruh 50 hahahaha :)
1000Kitap
··1 alıntı·
7,3bin Gösterim
14 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Pazarlık yapmanın bir yaşlılık belirtisi olduğunu ilk kez duyuyorum 🙃
Furkan
Gönderi Sahibi
Operadaki hayalet o kadar da yaşlanmadık ama :) hahaha
Furkan
Gönderi Sahibi
Ben modern çağa ayak uydurmaya da üşeniyorum sevgilim. Ben içine doğmadığım fakat anlatıldığı zaman heves ettiğim o eski dönemleri özlüyorum :D
Abi bende 30 a gelmeden bu bilince sahip olmak istiyorum muhtemelen ne zaman nasip olur 😁
Furkan
Gönderi Sahibi
sayısız hata yaptıktan sonra 😊
İnstagram hesabı kullanmayanlar ne yapsın peki, anneannemin bile var😅
Furkan
Gönderi Sahibi
tamam, ben de kullanmıyorum :) Çok bir eksikliği yok sanki, ne dersiniz? :)
Yanlış düşünüyorsun çünki tiktok ta bedeninin bir bölümünü gösterip para alan platform kapalı olmuyor twterda alenen yatak odasındaki fantazilerini yayinlayanlar kapanmiyor ama intgramda şiir sayfama yıllarca emek verdim tek hayalim kitabımın çıkması orası kapanıp katolog suçlar diyor nerede katolog suç onca kapanması gereken yer varken bu adalet mi değil ayrıca chefim ordan pasta siparişi alıp para kazanıyordum onca kadın örgü örerek para kazanıyordu belki kocadan para isteyip hesap vermektense kendi alın terini kazanan vardı bakış açısı nerden baktığın çok önemli VPN açıp başka ülkede seçerdim yapmadım Türk üz ya koyun gibi yasaklara uymak zorundayız özgürlük bu ülkede yok