"Aşk dünyadaki en tehlikeli, en öldürücü duygudur" diyen bir adam var karşımızda. kendini insanlardan soyutlamış, kitaplarıyla yaşayan hissiz bir adam...
Ve "kardeşinin(?)" hikayesi...
İlginç bir olay örgüsü ve hayret dedirtecek güzel bir sonu var. Çok beğendim ve etkilendim. Okumayı düşünen arkadaşlara tavsiye ederim.
* Zülfü Livaneli
Bide bu kitabı bana öneren arkadaşa teşekkür ederim..