Kitap için söyleyeceğim sonunu daha uzun beklerdim. O kadar şey yaşandı bu kadar kısa bir sonuç kısmı olması beni açıkcası üzdü. Kendimi her şeye dair kırılgan buldum. Elspeth ve Ravny için daha fazla ayrıntı ve sahne bekliyordum. Onun dışında okunması keyifliydi.