·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ağustos 2024 00:46 Kitap Ayşe Şasa'nın otobiyografisinden oluşuyor,röportaj şeklinde yazılmış.Okuması kolaylıkla akıp giden ama sindirilmesi ve manâsı ağır bir kitap.Kendisinin hayatı,geçtiği yollar,yalnızlığı ve dönüşümü beni çok etkiledi.Her zaman araştıran,okuyan,kendini geliştiren ve anlam arayışından başına ne gelmiş olursa olsun vazgeçmeyen bir kadın hikâyesi okudum.Gerçekten çok etkilendim.Herkes bulamaz ama bulanlar muhakkak arayanlardır sözünün vücut bulmuş hali gibi bir hayat.Bizim kolaylıkla içine düştüğümüz,içinde büyüdüğümüz-büyütüldüğümüz anlayışa ve hayata kavuşmak için içten içe tüm ruhuyla verdiği mücadele ve sonunda huzurla bu dünyadan göçmesi.Nur içinde yatsın.Bazen sizlere de gerçekten çok az şükrediyormuşuz gibi geliyor mu çoğu şey için.Bahçenin içindeyiz ama bahçeden bihaberiz.Dilerim bizlerinde suretten manâya yolculuğu en güzel şekliyle devam etsin.