Her zaman derim ;" canımızı yakamıza dikmedik zamanı gelince bedeni burada bırakıp ruhu ait olduğu mekana salacagiz "diye. İşte gel gör ki insanı acıtan dolu dolu yaşayamadığı ,ağız dolusu gülemediği anlar yoruyor!. Üstümüzden; çocukluk,gençlik ve hatta yaşam geçti fark edemedik diyorum. Her zaman kara kışta mı kalmıştık ki bazı durumları kanıksadık.?
Acı tecrübeler tatlı anılarla büyümekse olgunluk biz olduk mu acaba ?
.
Dur ,düşün. Al payına bu kitaptan çıkan satırları. Ruhumun odak noktasına yerleşen anılar ,ah mazi!
.
#bazıyaralaryararlıdır
Kitaplarla kalın efenim
#egehanfigenyorumluyor
#önerikitap
instagram.com/p/C4kzZyXtAJPGG...