·328 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ağustos 2024 07:39 Alanında çok başarılı bir kitap okudum. Beklentimin çok ötesindeydi. Teomanı 90 ların gençliği olarak çok severim, takip ederim. Sağlam bir okur olduğunu biliyorum. Bu yanını kitabını okurken hissediyorsunuz zaten. Kitabın en sevdiğim yanı harika kitap ve müzik tavsiyeleri var ama bunu sıkmadan dayatmadan hikayenin içine yerleştirmiş. Ben okurken çok keyif aldım tavsiye ederim.