Ayşe Kulin'in kaleminden çıkma olduğunu görünce nasıl da heyecanlanmıştım halbuki... En sevmediğim kitabı umarım bu olur. 1960'larda ki darbe döneminde eşi yurt dışında olan Sevda'nın , yaralanan bir genci eve almasıyla başlayan bir hikaye. Ancak ne dönemin siyasal olaylarına, ne aşkın verdiği o derin duygulara tam anlamıyla yer verilmemiş. Ne o darbe günleri böyle kısaca anlatılacak kadar kolaydı ne de böyle dönemlerde yaşanacak "aşk" hiç bir duygu verilmeden yüzeysel geçilecek kadar basit. Üzgünüm, sevemedim