Twisted serisi-4 çarpık yalanlar
Bir serinin sonuna daha gelmiş bulunmaktayım
seri de sadece 3 ve 4 kitabını beğendim 2 de iyiydi ama 1 beni çok etkilememişti
çarpık yalanların özetine gelmek gerekirse çok bir şey yaşanmadı burada hani Evet bir sapık var o sapığın üzerine gidilmeye çalışıyorsun ama kitap boyunca sadece sapığın ne yapabilirim ne edebilir gibi şeklinde ilerlemesi rahatsız etti bir yerden sonra. Yani kitabın akışını bozduğunu düşünüyorum Bu sapık meselesiyle zaten yani kitap sonuna kadar o konuşuldu ve çok çabuk bitti sapık bulundu birkaç sayfa içerisinde de Bitirdiler
erkek karakterim çok fazla aşkını Hissedemedim maalesef daha çok hissederim sandım bu kitapta
kitabın sonuna da gelirsek 4 serideki karakterlerinin hepsinin evli mutlu ve çocuklu olduğunu anlattı
ben genellikle mutlu sonu mutlu biten kitapları çok seviyorum Ama bu biraz daha basit yazılmış gibi oldu sanki böyle Hiçbir şey yaşanmadı oldu bittiye geldi gibi ama seri olarak yine de güzel kitaplardı yani yine bir şans verilebilir kafa dağıtmak için güzel kitaplar