·376 syf.····Okunma: 07 Ağustos 2024 11:46 Seriyi bitirdim , 6 kitap hicbir sey anlatmıyor juliette sürekli kacırılıyor veya gecmisle alakalı sır saklanılıp aglanılıyor veya bana nasıl soylemezsin tribi atılıyor. 5.kitapta ancak emma bir heyecan kattı.Basrol julietteyi sevemedim. Kesinlikle liseli iseniz okuyun çok fantastik okuduysanız yahut yasınız büyükse sizi kesinlikle tatmin etmez.Ben serinin ilk kitabına 10 puan verdim kesinlikle aaron aniden her sey oyundu diyip iyi olmamalıydı onu kötü sevmistim kitabın dna'sı ile oynandı 3.kitapta ve ne yazik ki toplayamadı.